SITNIKS CRM - це більше, ніж звичайна система для продажів. Автоматизувати рутину - легко, централізувати цінні дані - звісно, так! Сучасна українська CRM-система оптимізована для instagram-бізнесу, маркетплейсів, інтернет-магазинів та продажів у чатах. Ця система забезпечує комплексне управління продажами та автоматизацію бізнес-процесів, інтегруючи всі канали комунікації в єдиний потік даних.
Навіщо бізнесу CRM?
Цікаве питання, адже у 2025 році, існують підприємці, які досі вважають, що CRM-система - це звичайна база даних та вони можуть обмежуватись таблицею Excel. Однак, у цьому переконані лише ті, хто не стикався з реальними можливостями SITNIKS CRM. Інноваційний інструмент має чималий ряд переваг над програмою 1С або ж таблицями та дозволяють бізнесу впоратись з такими проблемами, як:
- Затримки у відповідях. CRM-системи допомагають представникам товарного бізнесу забезпечити клієнтів швидкими відповідями на повідомлення, що не лише збільшує лояльність до бренду, але й позитивно впливає на прибутки.
- Перевантаження працівників. Менеджери, яким вдається самостійно обробляти понад 100 запитів в Дірект та при цьому не плутатися - справжні маги! Насправді, переважна частина працівників, яким приходиться вручну відповідати на кожен запит, частіше за все отримують перевантаження, що провокує зменшення продуктивності і вигорання.
- Припущення людських помилок. Люди - не роботи, а отже схильні припускати помилки у щоденній роботі. Однак, в області е-комерції, кожна помилка може стати критичною для розвитку бізнесу. SITNIKS CRM допомагає автоматизувати процес збору та аналізу важливих даних, а також має змогу самостійно створювати детальні звіти з високою точністю.
- Хаос у базі даних. Вручну зібрати інформацію про клієнтів з різних джерел - це анріал! Інтернет-магазини, що вже досягти певних успіхів у діяльності та співпрацюють з досить великою кількістю користувачів знають, що таке хаос. У свою чергу, CRM-система здатна систематизувати клієнтську базу та дозволити менеджерам швидко діставатися потрібної інформації без зайвих труднощів.
- Відсутність фінансового обліку.
Фінансовий облік - це маст хев для кожного бізнесу. Використовуючи CRM-систему, підприємці можуть легко відстежувати рух коштів, виявляти нерентабельні канали та націлювати бюджет на більш потрібні речі.
- Складний процес оформлення замовлень.
Сучасні проблеми потребують сучасних рішень! У 2025 році покупці більше не згодні заповнювати величезну кількість форм, вносити дані картки для оплати та годинами чекати на обробку замовлення, зараз в тренді - швидкість. CRM-система має можливості інтеграції зі службами доставки (Нова Пошта чи Укрпошта) та платіжним модулем Sitniks Pay, що значно прискорює процес створення, оплати та доставки замовлень.
Ключові можливості SITNIKS CRM:
- Автоматизація бізнес-процесів. Автоматичний збір та аналіз даних, обробка запитів, здійснення розсилок, нагадування, створення звітів - все це пропонує інноваційне рішення для бізнесу SITNIKS CRM
- Централізація даних. Система збирає всі дані в єдиній системі, що дозволяє уникнути хаосу та швидко знаходити необхідну інформацію про клієнтів.
- Мобільність. Мобільний додаток CRM-системи надає змогу керувати бізнесом навіть перебуваючи у відпустці. Що для цього потрібно? Лише смартфон з доступом до Інтернету.
- Інтеграція зі сторонніми сервісами. SITNIKS CRM має 100+ інтеграцій, серед яких є лідируючі поштові служби Нова Пошта та Укрпошта, платіжні сервіси, фіскалізація, соц.мережі, чати та месенджери і багато інших.
- Модуль Sitniks Pay. Це повноцінна платіжна система для соціальних мереж та месенджерів, яка дозволяє зручно проводити та відстежувати транзакції, а також перетворює вашу сторінку в Instagram на справжній майданчик для продажів.
SITNIKS CRM - це сучасне рішення, що відкриває двері до успіху та високих прибутків. Інтеграція з соціальними мережами, платіжний модуль, централізація даних та автоматизація - це те, що потрібно вашому бізнесу! Скористайтесь безкоштовним пробним періодом (14 днів) та самостійно переконайтесь у перевагах продукту.