Главная > Новини / Економіка та фінанси > Мережа Таврія В: адаптація до нових умов, клієнтоцентрічність та нові регіони
Мережа Таврія В: адаптація до нових умов, клієнтоцентрічність та нові регіони14-10-2023, 19:06 |
Як і для багатьох рітейлерів, минулі півтора роки для групи компаній Таврія В, стали досить складними. Проте мережа спромоглася не лише успішно адаптуватися до нових умов, оперативно організувати безперебійну роботу своїх магазинів, диверсифікувати постачання, але й відкрити для себе нові регіони та вийти на якісно новий рівень розвитку. За короткий час були повністю відновлені зв’язки з постачальниками, що розірвалися через військові події. Рітейл-команді Таврія В навіть в умовах суттєвого дефіциту вдалося диверсифікувати постачання, поповнити асортимент з урахуванням структури продажів, що суттєво змінилася та запустити нові шляхи доставки. Зроблені заздалегідь кроки щодо до розвитку власної логістичної інфраструктури – введення в дію сучасного високотехнологічного логістичного комплексу класу А з автоматичним управлінням складськими операціями за допомогою WMS Gold-Stoc, інвестування у збільшення власного автопарку, що складається з автомобілів різних типів та вантажопідйомності – дозволило керівництву Таврія В у найбільш критичний момент створити ефективну логістичну модель та оперативне налагодити нові маршрути постачання з Європи. Наразі частка імпортної продукції food та non-food у загальному обсязі асортименту групи компаній складає приблизно 12%. Це близько ніж 600 іноземних контрагентів та близько 30 ексклюзивних контрактів на поставку в Україну. Задля того, щоб забезпечити покупців товарами за доступними цінами, мережа відкрила широкі можливості перед регіональними українськими виробниками, які виказали бажання та готовність до співпраці на взаємовигідних умовах. Це дуже важливо для товарів, що виробляються під власними торговельними марками: «Сімка», «Субота», «Єврогруп», «Українська зірка», «Секретні технології», «Натхнення», Didie, Bembitto, головний асортимент складають товари соціального сегменту саме регіональних виробників. За короткий час вдалося знайти нових постачальників у регіонах, зокрема у західних та центральних областях нашої країни. Зараз на полицях Таврія В присутні приблизно 2500 найменувань food та non-food товарів, що виготовляють під власними торговельними марками більш ніж 200 українських виробників. За минули півтора роки компанія не лише не закрила жоден супермаркет. Напроти, у межах мультиформатної стратегії, що продемонструвала себе як найбільш успішна, за минулий час були відкрити більш десяти нових торговельних об’єктів. Взагалі, кількісний розвиток мережі став найбільш активним у малих форматах – «магазини біля дому», «експрес», drogerie&beauty. Врахований також інтерес покупців, що віддають перевагу раціональним покупкам – дуже сприятливі відгуки отримала нова мережа дискаунтерів Пюре, а також кафе Baguetta Espresso Bar, що працює у форматі Street food café. Приблизно десять років тому, у 2014 році, керівництво компанії прийняло найбільш доцільне рішення про активне інвестування в інновації та новітні інформаційні технології. Як результат, у 37 торговельних об’єктах мереж магазинів Таврія В та Космос встановлено 188 касових терміналів самообслуговування. Як демонструють цифри, покупці демонструють велику зацікавленість до інновації: у тих магазинах, де встановлено термінали, приблизно 46% покупок сплачуються покупцями самостійно. Проте, справжнім чемпіоном є супермаркет в Одесі за адресою: Гагарінське плато, 5/3, де 96% покупок сплачується покупцями власноруч, без залучення касового персоналу. Таврія В планує і далі послідовно та цілеспрямовано розвивати цей інноваційний сервіс-проект. Справжній проривний стартап: відкриття у серпні цього року свого першого супермаркету в новому для себе регіоні – Івано-Франківську, ще раз продемонстрував, що компанія має великий потенціал подальшого розвитку та потужну ресурсну базу. Так, найближчим часом можна очкувати на темпи зростання мережі у Західному регіоні України.
Вернуться назад |