Главная > Новини / Історія та суспільство > Святкові будні. Як друковані ЗМІ Одещини разом з «Укрпоштою» дбають про читача
Святкові будні. Як друковані ЗМІ Одещини разом з «Укрпоштою» дбають про читача9-01-2024, 20:00 |
«Наш бізнес ділитимемся на блоки, ці блоки будуть пов'язані між собою горизонтальними зв'язками за для того, щоб максимально збалансувати нашу роботу на місцевому рівні, при цьому не втратити централізований контроль київського рівня.
Фронт офіс, який із вами співпрацює на рівні відділень у нас є. Його представляє Артем Юрійович, він серед нас тут зараз перебуває, він окремо розповість про розвиток мережі, про мотивацією працівників про те, як покращити якість доставки передплатної кампанії тощо. хочу сказати ти за основними стратегічними напрямками що у нас очікується цього року. ![]() Далі Сергій Ярославович розповів про велику програму «Ліки» яка стартуватиме з початку поточного року за підтримки президента України. Президент також підтримав розширення банківських послуг для населення через Укрпошту, але модель цієї програми знаходиться в стадії розробки. Також вирішується через який банк будуть надаватися ці послуги. «Якщо коротко про мережу, то станом на сьогоднішній день вона складає 420 відділень з яких міські складають 155 відділень, 204 це сільські відділення зв’язку, та 70, на сьогоднішній день, ми маємо пересувних відділень зв'язку. Говорячи про підписку друкованих видань, необхідно сказати, що ми вийшли на цифру 104 тисячі, зайнявши шосте місце серед найкращих регіонів України. В десятку найкращих ми увійшли.
Нами робився акцент на якісну передоплату. Це був перший крок, другим кроком для нас є якісна доставка, як до самих відділень, так і безпосередньо споживачів. ![]()
«Передплатна кампанія завершилася. Як сказано було раніше, ми отримали 104.000 якісного тиражу, однак це на 44 000 менш ніж в минулому році. Насамперед на цю цифру вплинула економічна ситуація, наслідки війни, міграція населення.
Наведу невеличку статистику 2023р. – 148.000 примірників, а в 2022р. було 320.000 примірників. Ми принесли більшу втрату в юридичному секторі на сьогоднішній день це становить третину від того, що було раніше, зменшилась кількість редакцій. У будь-якому випадку те, що ми те що ми маємо ми використовували по максимуму. ![]() В свою чергу я хотіла б звернутися до передплатників щоб вони більше контактували безпосередньо з нами, якщо виникають якісь точкові проблеми з доставкою. У вас у всіх є мій телефон, є група у Вайбері, і ми не затягуючи час зможемо як найкраще виправити ситуацію».
«Шановні колеги хочу вам подякувати за те, що ми проводимо цю зустріч, на якій ми повинні проговорити всі необхідні аспекти нашої подальшої співпраці щодо завершення підписної кампанії та доставки друкованої продукції споживачу.
Перед нарадою я обдзвонив редакції всіх наших газет, однак деякі з них тимчасово призупинили свою роботу, але я сподіваюся, що найближчим часом ситуація виправиться і ми будемо працювати як раніше. Ще хочу нагадати, що до березня місяця треба провести перереєстрацію. Перше засідання вже відбудуться, починаючи з 17 січня цього року, тому попрошу всіх поквапитися та надати необхідну інформацію для перереєстрації друкованих видань згідно чинного законодавства. Хочу подякувати дирекції Укрпошти за надану можливість поговорити про нагальні проблеми побажати вам і нам у наступному непростому році успіхів. ![]() Ця газета торік мала 96 шпальт ми її представили і високих кабінетах, і у центрах підтримки журналістів. Вона дійсно мала позитивний резонанс та це не дивно тому що ми відображаємо у них життя. Дуже сподіваюся що влада цього року нам зможе чимось допомогти. Я роблю для цього все можливе і неможливе, сподіваємося на краще…». Далі Юрій Работін надав слово для дебатів редакціям, які беруть участь в онлайн нараді. В форматі живого спілкування представники преси отримали відповіді на свої актуальні питання Підсумовуючи Юрій Работін побажав успіхів усім присутнім в онлайні та в офлайні і запропонував проводити подібні наради раз на квартал. Вернуться назад |