Кабінет Міністрів України постановою від 13.03.2022 р. № 269 вніс зміни до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Як повідомляє Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради, в період дії воєнного стану внутрішньо переміщені особи, які покинули свої домівки через вторгнення російських військ на територію нашої країни, можуть звернутися до фронт-офісів Центрів інтегрованих соціальних послуг міста Одеси за попереднім записом щоденно в робочі дні з 10 до 13 години за адресами:
вул. Армійська, 9 (прийом мешканців Приморського, Київського та Малиновського районів). Від залізничного вокзалу до вказаного Центру можна доїхати тролейбусом №10 або автобусами №№ 127, 175 та 208.
Телефони «гарячої лінії»:
Управління соціального захисту населення у Київському районі - 705-41-75 (76), 705-45-67 та 705-51-69;
Управління соціального захисту населення у Малиновському районі - 705-10-98 та 705-16-60 (68);
Управління соціального захисту населення у Приморському районі - 705-13-09 та 705-17-22.
Прийом мешканців Суворовського району - вул. Добровольського, 120 А. Від залізничного вокзалу можна доїхати автобусами № 242 та № 190; з ринку «Привоз» - автобусами №240 та №250, з Пересипського мосту - трамваєм №7 до зупинки вул. Бочарова.
Телефони «гарячої лінії»: 705-59-82 та 700-89-48.
У подальшому передбачається можливість подавати звернення про включення інформації до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб через портал «Дія», тобто можна буде подати заяву в електронному вигляді.
На отримання довідки мають право особи, які перемістилися з території, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204 «Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка».
Зокрема, це: Волинська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, м. Київ, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська та Чернігівська області.